Sinhala wal katha - ජානි අක්කා

 sinhala wal katha - සිංහල වැල් කතා 

Sinhala wal katha / සිංහල වැල් කතා / teacher එක්ක / අක්කා එක්ක / සිංහල වල් කතා / හුකන කතා / අම්මයි පුතයි / sinhala  wal katha zone / සිංහල වල් කතා pdf 


Sinhala wal katha - ජානි අක්කා 

මේ කාතාව දැනට අවුරුදු දෙකකට විතර කලින් උන සිද්දියක් ජානි කියන්නේ පොලොන්නරුවේ අක්කා කෙනෙක් අවුරුදු 36 වයස චැබි කැල්ලක් බැලලා මිනිහා බේබද්දෙක් නිසා ඩිවොස් වෙලා ඉන්නේ. ඩිවොස් වෙලා අවුරුදු කිපයකට පස්සේ මෙකි රවි කියලා දෙමල මිනිහෙක් එක්ක සෙට් වෙනවා ගැනි ලස්සන නිසා මුත් එකි තියන් ගහනවා රවි කියන්නේ දස බඩු කාරයෙක් මේකි කොලබ ජොබ් එකකට ඇවිත් තමා මූ සෙට් වෙන්නේ මේකි හොදට හම්බ කරන නිසා රවි මේකිගෙන් දත ගලවන්න තමයි තියන් ඉන්නේ බඩුවක් සෙට් නොවුනොත් තමා මේකිගෙන් ෆන් එකක් ගන්නේ ඒත් ජානි අක්කා ඌට අවංකවම ලව් ඉතින් එකිත් ඌට වාහනයක් පවා අරන් දෙනවා දෙන්නා හස්බන්ඩ් ඇන්ඩ් වයිෆ් වගේ තමා ඉන්නේ හැබැයි රවියාගෙන් ජානිට ලැබෙන දෙයක් නෑ ඌට මොකක්වත්ම නැත්නම් මෙකිට ගහනවා නැත්නම් මාස ගානකට නෑ රවි වාහන හයර් යන එක තමයි කරන්නේ ඔයා කාලේ තමා මං මේ දෙන්නට සෙට් වෙන්නේ.


             මං කසුන් මම ජානි අක්කාගේ ගමේ. මට වයස 24යි  කොලබ ඇවිල්ලා ජොබක් හොය හොය ඉද්දි මං ආහම්බෙන් ජානි අක්කා ඉන්න කම්පැනි එකට ඉන්ටර්විව් යනවා එතනදි තමා දැන් අදුන ගන්නේ කොච්චර ෆිට් වෙනවාද කිව්වොත් ජානි අක්කා එයාලගේ ගෙදර රූම එකක් පවා මට රෙන්ට් එකට දෙනවා රවියත් මට සුපිරියටම ෆිට් වෙනවා මාත් පොඩ්ඩක් ඩ්‍රින්ක් එක එහෙම දානවා හැබැයි ගානට රවියා ගහනවා කොර වෙන්න ගහලා කබරයා වගේ නිදි.ඔහොම කාලේ ගෙවිලා යනවා රවියා නිතරම අඩිය ගහලා නිදි මට නිකමට හිතුනා අක්කාට ආතල්නම් නැතිව ඇති කියලා දවසක් නිවාඩු වෙලාවක කතා කර කර ඉන්න ගමන් අක්කාගේ කටින්ම කියෞනා හැමදාම බිලා නිදි මල්ලි මාත් ගැනියෙක්නේ කියලා.මට තෙරුනත් නොතේරුන ගානට උන්නා ජානිත් අවුලක් නෑ ටිකක් මහතයි චැබි කද උස අඩි පහකට කිට්ටු ඇති තන්දේක පුක එහෙම පට්ට මේකි පට්ට සුදුයි පොඩු අවුලකට තිබ්බේ කට හොද නෑ මල පැන්නාම බනිනවා අම්මා අප්පා නැතිවෙන්න...

                                              දවසක් රෑ මමයි රවියයි අඩියක් ගැහුවා මං ශොට් දෙකක් විතර ගැහුවා මට සෙට් මදි බයිට් එක එක නිසා ස්ලො කලා රවියා ගැහුවා බොතලේ ඉවර දෙනකම් මූට නාග සලං වෙන්න බඩු මං කරෙන් තමා එලියේ ඉදලා කාමරේට දැම්මෙත්. අක්කට හොදටම අප්සට් මුනෙන්ම පෙනුනා මං ශේප් එකේ වොශ් එකක් දාගෙන කාමරේට ගියා සරමක් දාගෙන නින්දක් දැම්මා පැයක් විතර යන්න ඇති මං නන්දත් අඩ නින්දත් අතර හිටියේ මං දැක්කා ජානි අක්කා මගේ කාමරේට එනවා මං කලුවරට ඇස් හුරුවෙලා නිසා මට පැහැදිලිව පෙනුනත් මං ඇස් අරන් බව පෙන්නෙ නෑ මාත් ඇස් බාගෙට ඇරන් ඉදියා මොකද්ද සින් එක කියලා බලන්න..

                       අක්කා ඇවිත් හිමිට ඇද උඩට නැග්ගා නැගලා මගේ සරම උඩින් පයිය අත ගාන්න ගත්තා අක්කා හිතන් ඉන්නේ මං නිදි කියලා මාත් නිදි වගේ හිටියා අක්කා සරම කඩලා පහත් කරලා පයිය අල්ල ගත්තා අල්ලන් හිමින් කියනවා 

අම්මෝ ලොකු මෙයාගේ...

මට හිනාවක් ගියාත් නිදි වගෙම හිටියා අක්කා මගේ පයිය කෙල ගාලා හොදටම තෙමලා කටේ දාගෙන උරන්න ගත්තාමට ඉන්න බෑ මොනා කරන්නද නිදි වගේම හිටියා මේකි හුත්තේ ඇගිල්ල ගහ ගන්න ගමන් මගේ පයිය එකම ගානට උරනවා මේකි එක පාරටම වෙවුලලා බඩු යැව්වා යවලා ඇගිලි වලින් අරන් මගේ මුනෙයි තොල් වලයි ගෑව මං නොදන්න ගානට ඉදියා මේකි උරලා උරලා මට යවන් ඔක්කොම ලෙව කෑවා. මාව මොකුත් නොවුන ගානට පිහදාලා සරමත් හදලා මේකි කාමරෙන් ගියා. 

        රවියයි මමයි අඩියක් සෙට් වෙන හැම දවසේම මෙකි මගේ කමරේට ඇවිත් ෆන් අරන් යනවා දැන් මට ඔනි මෙකිට ගහන්න ඔහොම ඉද්දි රවියා නුවර හයර් එකක් ගියා දවස් හතරකට මගේ චාන්ස් එක මං එදා රෑ බලන් හිටියා අක්කා ආවේ නෑ මං බිලා නැති නිසා වෙන්න ඇති කියලා මට හිතුනා පහුවදා හවස මං පොඩ්ඩක් රෑ වෙනකම් පරක්කු වෙලා රූම් එකට ගියා... 

මොකද මල්ලි රෑ වෙලා

අද යාලුවෝ එක්ක පොඩි පාටියක් අක්කා 

කන්නේ නැද්ද 

මං එලියෙන් කෑවා මට නිදිමතයි අක්කා 

මං බොරු ඇඩ් එකක් දාලා නාගෙන නිදියන්න ගියා මේකි ලනුව කෑවා පැයකින් විතර මේකි කාමරේට අවිත් මගේ පයිය අත ගාන්න ගත්තා මගේ ඉස්සරහා ඉදන් එකම ගානට පයිය උරනවා මට මොල් හොදටම මං එක පාරටම නැගිටලා අක්කාව බදාගෙන අල්ල ගත්තා අල්ලන් අතින් කට වහ ගත්තා 

මොකද ඔයා හැමදාම කරන්නේ මට 

අක්කා හොදටම බය වෙලා මං හිමින් අත අයින් කරන් අක්කට තොලක් දැම්මා අක්කා අවුලක් නෑ වගේ මං තනේ මිරිකන්න ගත්තා අක්කා නයිටිය උඩට කරලා ගලවලා ඇදේ වැතිරුනා

ඔයා දැනගෙනද මල්ලි පැටියො හිටියේ...

මං තන් දෙක සුප්පු කරකර හ්ම්ම්ම් කිව්වා 

හොර ගෙඩියා අක්කා මාව පෙල්ලගෙන ඇග උඩට නැග්ගා නැගලා ජංගිය පිටින්ම මගේ කට උඩින් වාඩි උනා වාඩි වෙලා මගේ කටට තියන අතුල්ලනවා කෙදිරි ගගා ටිකකින් මේකි ජංගිය ගලවලා දලා මගේ කටට ගහන්න ගත්තා මේක්ට බඩු විද්දා මගේ කටෙන් එකයි මෙකි ඇදට වැටුනා වැටිලා 

මල්ලි ඔයාට ඔනිනැද්ද ඔය අලි පොල්ලෙන් මට රිද්දන්න 

ඔනි...

එන්න මල්ලි මට ගහන්න එන්න මගේ උඩට නගින්න 

මං උඩට නැග්ග ගමන් මේකි පයියේ හෙන කෙල පාරක් ගාලා ඇතුලට දා ගත්තා මං විකාරෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා මේකිටයි මටයි දෙන්නටම පට්ට මොලෙන් හුකාගත්තා මේකි කෑගහවා 

ගහන්න මල්ලි මට හයියෙන් ගහන්න 

පලන්න අක්කාගේ චුව පලන්න බබො

අනේ මල්ලි මගේ පුකට ගහන්න මැනික 

කෙල ගොඩාක් දාලා මගේ පුකට ගහන්න 

කියලා මේකි ඇදේ දන ගහ ගත්තා මං කෙල පාරක් පුකට ගහලා මේකිගේ පුකට පලන්න ගත්තා

අම්මා අම්මා ගහන්න බබා

ගහන්න තව ගහන්න පලන්න පුක මගේ 

මං තත්තමට හයියෙන් අතින් ගනවා මේකි කෑ ගහනවා 

ගහන්න තව ගහන්න හොදට ගහන්න 

මගේ පුක පලන්න 

විනාඩි 10 විතර ගහද්දි මං ජානි අක්කාගේ පුක කැරි බැරල් එකකින් විතර පිරෙව්වා එහෙම්මම ඇදට වැටිලා බදාගෙන නිදියත්තා ඉට පස්සේ ඉතිං රවියාට පොවලා සතියට දවස් තුනක්වත් මං අක්කාට හුකන්න සෙට් උනා මාස හයකට විතර පස්සේ අක්කා රවි එක්ක අවුලක් වෙලා රවි ගෙදරින් ගියා දැන් මම ජානි තියන් හුකනවා හැමදාම ...........


තව කතා කියවන්න . මෙතනින්

Comments