Sinhala walkatha - මාමන්ඩි

 sinhala wal katha - සිංහල වැල් කතා 

Sinhala wal katha / සිංහල වැල් කතා / teacher එක්ක / අක්කා එක්ක / සිංහල වල් කතා / හුකන කතා / අම්මයි පුතයි / sinhala  wal katha zone / සිංහල වල් කතා pdf 



Sinhala walkatha - මාමන්ඩි  


මං නිරෝෂා ගම මාතර පැතේතේ විවාහ වෙලා ඉන්නේ ගාල්ලට ගාල්ල කිව්වට ඉන්න දිස්ත්‍රික්කය මං කිව්වේ අපි විවාහ උනේ යෝජනාවකින් අපි බැදලා නැවතුනේ එයාලයි මහ ගෙදර අපි ගොඩක් සතුටින් ජිවත් උනා රසික වැඩ කලේ ආමි එකේ සති දෙකකට සැරයක් වගේ තමා ගෙදර එන්නේ එයා මට වඩා අවුරුදු 8 වැඩිමල් මට 24 යි රසිකට 32 යි  අපි බබෙක්ට ආසාවෙන් හිටියත් අවුරුද්දක් ගියත් අපට ප්‍රතිපල ලැබුනේ⁣නැ එයා ගෙදර එන්නේ සති දෙකකට සැරයක් උනාට ගෙදර ඉන්න ටිකට අපි වැඩි වෙලාවක් ලිංගිකව එකතු උනා රසික වගේම මාත් එවාට ගොඩක් උනන්දු උනා 


 පවුලේ බාලම පිරිමි දරැවා උනේ රසික නිසා එයාගේ අම්මා තාත්තා දෙන්නම ජිවත් උනේ අපිත් එක්කමයි රසික වැඩට යන නිසා ඒක මට ලොකු අස්වැසිල්ලක් උනා තාත්තා ⁣විප්ලවවාදි දේශපාලන පක්ෂකට බැහැලම වැඩ කල කෙනෙක් වයස 60 විතර ඇති අම්මට 50 වගේ එයානම් ආගම පැත්තට බර වෙලා වැඩ කරන කෙනෙක් 


එක පෝය දවසක අම්මා සිල් ගන්න ගියා කලුතර බොධිය ලගට සිල් ගන්න ගිය නිසා අම්මා උදේ 4 ට විතර තමා ගෙදරින් ගියේ තාත්තත් ඒ වෙලාවේ ඇහැරිලා හිටියේ අම්මා ගියාට පස්සේ තාත්තා මගෙන් තේ එකක් ඉල්ලුවා මං තේ එකක් හදාගෙන විනාඩි 15 කින් විතර තාත්තගේ කාමරෙට ගියා එයා ඇදේ ඇලවෙලා හිටියේ මං තේ එක දෙනකොට තාත්තා නැගිටලා ඇදේ වාඩි උනා තේ එක පැත්තකින් තියලා එයා මගේ අතින් ඇදලා එයාගේ උකුලට වට්ට ගත්තා තාත්තට හොදටම නැගලා මං ඇදලා හිටියේ රැ ඇදුම නිසා මගේ පස්සට ඒකේ හයිය හොදට දැනුනා මං බේරිලා යන්න හැදුවට හරි ගියේ නැ මාමන්ඩි මගේ පපුවට අත්දෙක දාලා හිර කරන් හිටියේ  එයා ගොඩක් උත්සාහා ගත්තා මාව එයාගේ මතයට කැමති කර ගන්න මං කැමති උන්නැ මං කොහොමද හස්බන් ගේ තාත්තා එක්ක අඹුසැමි විදියට හැසිරෙන්නේ  පස්සේ තාත්තා මගේ තන්දෙක අතගාන්න ගත්තා 


" පිං සිද්ද වෙයි තාත්තේ මාව අත අරින්න "


" අත අරින්නම් උබ මං කියන දේට කැමති වෙයන් "


" මං කොහොමද හස්බන් ගේ තාත්තා එක්ක නිදා ගන්නේ "


" උබ මාත් එක්ක නිදා කියලා කවුරුත් දැනගන්නැනේ බොට අවුලක් වෙන්නෙත් නැ "


" අනේ මට බැ මාව අත අරින්න රසික දැන ගත්තොත් අපි දෙන්නම මරයි "


එයා තන්දෙක තාාමත් මිරිකනවා රැ ඇදුම පිටින් හිටිය නිසා බේෂියර් එකක් නැනේ තන්දෙක හොදට අතට අහු වෙනවා ඇති අරකත් පස්සටම හේත්තු වෙලා තතියෙන්න්  තාත්තා නිසා අකමැති උනාට මගේ ඇගත් ඒ වගේ ඇසුරක් ඉල්ලමිනුයි හිටියේ ඒත් මං කැමති බවක් පෙන්නුවේ නැ  මාමන්ඩි කොහොමහරි මාව ඇදේ ⁣පෙරල ගෙන මගේ ඇග උඩ නැග්ගා නයිටිය උඩට උස්සලා මගේ කකුල් දෙක ඇත් කරද්දි මං ලං කරගන්න හැදුවට වැඩක් උන්නැ තාත්තා කොහොම හරි දිනවා එයාගේ එක මගේ ඇතුලට බැස්සලා කරන්න ගත්තා රසික කරනවා වගේ ආදරනිය බවක් නම් තිබුන්නැ ඒත් එකේ ප්‍රමාණය නිසා වෙදනාවත් එක්ක ලොකු සතුටක් මට දැනෙන්න ගත්තා රසිකගේ එකට වඩා ඇතුලටත් යනවා මට දැනුනා පස්සේ මං තාත්තාට ඕන දෙයක් කරන්න ඇරලා මං ඒ සතුටු වින්දා ඊ ලග මොහොතෙදි එයා සතුටේ උමරිමයට ඇවිත් අරවා මගේ එක ඇතුලේ විදිනවා මට දැනුනා

රසිකගේ තාත්තා තවත් වෙලාවක් මගේ ඇගට බරවෙලා ඉදලා එයාගේ අරක මගේ එකෙන් එලියට අරන් ඇගෙන් අයින් උනා මං ඉක්මනට ඇදෙන් නැගිටලා මගේ කාමරයට දිව්වා මට දැනෙනවා මගේ එකෙන් ⁣කලවා දිගේ මොනවද බේරෙනවා නයිටියෙන්ම මං එවා පිහිදලා දැම්මා කාමරෙට ගිහින් දොරවහලා ඇදට වැටිලා මං කල්පනා කලේ මොකක්ද මේ උනේ කියලා ඔක්කොම උනේ තාත්තගේ කැමැත්තට මං මක් කරන්නද කියලා හිත හදාගන්න හැදුවත් මගෙත් කැමැත්තක් ඒකට තිබුන බව මට පිලිගන්නම වෙනවා මං කොහොමද ආයෙත් මුන බලන් එයාට තාත්තා කියන්නේ හිත හිතා ඉන්න කොට මට ආයේ නින්ද ගියා


මං නින්දෙන් නැගිටින කොට හතත් පහුවෙලා තිබුනා මුන කට හොදන් වෙන ඇදුමක් ඉක්මනට දාගත්තේ නයිටිය පිටින් ඉන්නවා තාත්තා දැක්කොත් ආයෙත් එයා ඇවිස්සෙයි කියලා හිතුන නිසා මං තේ හදලා තාත්තා බැලුවත් එයා පෙන්න හිටියේ නැ මට මූන දෙන්න බැරැව මිනිහා උදේම කොහේහරි ගිහින්ද කොහෙද 

මං 10  විතර වෙන කොට දවල් උයලා ඉවරකලා පස්සේ මං නා ගත්තේ  පන්සලට යන්න හිතාගෙන පන්සලට සුදුසු ඇදුමක් ඇදන් මං එලියට බහින්න හදන කොටම තාත්තා ආවා 


" කොහේද දු යන්නේ " 


උදේ මාත් එක්ක නිදාගෙන මට කොහොම දූ කියනවද මන්දා මං මටම කියා ගත්තා


" මං පන්සලට යනවා තාත්තට කෑම බෙදලා ඇත්තේ කන්න "


" මාත් එක්ක තරහෙන්ද ඉන්නේ තාම නිරෝෂා මට ඒකට සමාවෙන්න මේ සිද්ධිය කාටවත් එහෙම කියනින එපා "


" කට ඇරලා මං කොහොමද කියන්නේ තාත්තා එක්ක මං නිදා ගත්තා කියලා "


" මට ඔය ඇග දැක්කම මාවම පාලනය කර ගන්න බැරි උනා "


කියලා එයා කිව්වේ මගේ පපුව දිහා බලන් 


" මේවා අම්මා හරි රසික හරි දැන ගත්තොත් අපි ඉවරයි "


" දැන ගන්න අපි දෙන්නගෙන් කෙනෙක් කියන්න එපැයි අනික අම්මා දැන් මෙිවා කරන්න කැමති නැ මට තාම පුළුවන් ඒකයි මං ඔයාව තොර ගත්තේ "


" නාකි විසේ තාම හයිය තියෙනවා කියලනම් මටත් තේරැනා "


" නිරෝෂාත් ඒ සතුට වින්දද "


" අනේ මං මේ පන්සල් යන්න ලැස්ති උනේ මාව අවුස්සන්න එපා ඒ ගමනෙනුත් තේරැමක් නැති වෙනවා " 


" ආසාවල් යටපත් කරන් ඔය ගමන යන්න බැ ආසව ඉටු කරන් ගියොත් තමා ඒ වැඩේ සාර්ථකව ඉටු කරන් එන්න පුළුවන්  වෙන්නේ "


" අනේ යන්න තාත්තා හරි දක්ෂයි ගෑනුන්ව වරදේ බදව ගන්න වෙච්ච දේවල් හොදටම ඇති මං දැන් යන්න ඕන "


" මං උදේ හදිස්සියට කරා මිස උබව සතුටු කරන්න  බැරි උනානේ අපිට ආයේ මේවගේ අවස්ථාවක් ලැබෙන්නැ අපි ආයේ එකට ඉමුකෝ "


" මට දැන් බැ මං ඇදුනුත්  ඇදන් ඉන්නේ "


" මට ආසයි ඇදුන් එකාන් එක ගලවලා බොගේ හැඩ බලන්න ඔන්න තන්දෙකත් උස් පහත් වෙනවා ඒ කියන්නේ නිරෝෂා  ආසාවෙන් ඉන්නේ "


" ඒ උස් පහත් වෙන්නේ ආසාවට නේවේ බයට "


" ආසයි බයයි එහෙම නේද ?  තරැණ වයසේ කෙල්ලන්ගේ හැගිම් මං හොදට දන්නවා "


"  රසිකගේ අම්මා මගේ අතින් ගෑනියෙක් වෙන කොට ඒකිට අවුරුදු 18ක් වත් නැ ගල් කපකප හිටිය මට ඇතුලේ දාන්න කිව්වේ ඒකිමයි  "


" එතකොට බැන්දේ මොන වයසෙදිද "


" කෙහේ බදින්නද එතකොට මං ඒකිගේ අක්කා බැදලා හිටියේ ළමයි දෙන්නෙකුත් හිටියා "


" එතකොට කොහොමද මෙහෙම උනේ "


" මගේ ගෑනිට තුන්වෙනි ළමයා හම්බෙන්න ඉන්න කොට මේකි තමා අත් උදව්වට ආවේ ලොකු ළමයි දෙන්න බලා ගත්තේ ගෑනිට ළමයා හම්බෙන්න ඉස්පිරිතාලේ නතර වෙලා හිටිය කාලේ තමා මේ ඔක්කෝම දෙවල් උනේ

රසිකගේ තාත්තා ගොඩක් ට්‍රයි කලා මාව කැමති කරගන්න එයා කතා කරන්නෙත් මගේ තන්දෙක දිහා බලාගෙනමයි මගේ ඇගත් පාන්දර වින්ද සතුට ආයේ බලාපොරොත්තුවෙන් තමා හිටියේ ඒත් මං ඒක වචනයෙන් කියන්න ගියේ නැ 

"  ඕචර කල්පනා කරන්න දෙයක් නැ ආතල් එකක් ගන්නවා විතරයිනේ පවුල් කන්න යනවා නෙවෙයිනේ "

" මට බයයි මෙවයින් මගේ පවුල් ජිවිතය විනාශ වෙයි කියලා "

" එතකොට අපි පාන්දර කලේ "

" ඒ දේ මගේ කැමැත්තෙන් උන දෙයක් නෙවෙයිනේ බලෙන්මනේ තාත්තා කලේ "

" ඔයාගේ ආසාවෙන් නොවුන එකක්නම් කොහොමද ඔයාට ජුස්  ගියේ "

" කරගෙන යන කොට මටත් ආස හිතුනා ඒක තමා එහෙම උනේ "

" ඒකියන්නේ ඔයා මාත් එක්ක එහෙම ඉන්න ආසයිනේ "

"මං කොහොමද හස්බන්ගේ තාත්ත එක්ක නිදාගන්න හිත හදාගන්නේ "

" ඔන්න තන්දෙක උඩ පහළ යනවා ඒ ආසාවට තමා "

" ආසාවට නෙවේ එවා ගැස්සෙන්නේ බයට "

" කෝ බලන්න මං කියන්නම් මේ බයටද ආසාවටද ගැස්සෙන්නේ කියලා "

" අනේ නිකන් ඉන්න තාත්තේ "

තාත්තා ටී ෂර්ට්  එක පිටින්ම මගේ තන්දෙක මිරිකන්න ගත්තා මං ටිකක් ඇබරැනාට තාත්තට මිරිකන්න දිලා ඒ සතුට මං වින්දා ටී එකට යටින් බේෂියර් එකයි වෙස්ට් එකයි ඇදපු  නිසා තාත්තගේ අතට තනේ හරියට අහුවෙන්නැ 

" මොකද මේ යටට ගොඩ එවා ඇදලා හරියට තනේ අතට අහුවෙන්නෙත් නැනේ "

" ගොඩක් නැ බේෂියර් එකයි වෙස්ට් එකකයි විතරයි "

" සයිස් 34 නේද "

" කොහොමද දන්නේ "

" දවසක් මං එලියේ වැලේ වනලා තියෙද්දි බැලුවා තව ටිකක් ලොකු උනානම් ලස්සනයි "

" අනේ යන්න "

" මෙහෙම යනකොට කොහොමත් ලොකු වෙයි 

" ඌයි රිදෙනවා " 

තාත්තා මගේ ටී ෂර්ට් එක ගලවන්න හැදුවා එත කොට අපි හිටියේ සාලේ මං ඒක වැලැක්කුවා 

"මෙතන ගලවන්න එපා කවුරුහරි ආවොත් අපි ඉවරයි "

" එහෙනම් අපි ඔයාගේ කාමරේට යන් "

මං කාමරේට යනකොට තාත්තත් මගේ පස්සෙන් ආවා මං කාමරේ ජනෙල් පලුදෙක වහන කොට තාත්තා දොර වහලා ෂර්ට් එකයි සරමයි ගලවලා දැම්මා දැන් එයාගේ ඇගේ තියෙන්නේ යට කලිසම විතරයි එයාට හොදටම නැගලා කියලා හොදට පේනවා තාත්තා මාව ලගට අරන් ටී ෂර්ට් එකයි වෙස්ට් එකයි ගලවලා දැම්මා එයා සාය පහලට අදිනකොට මං උඩ සාය ගලවලා දැම්මා දැන් මං ඉන්නේ යට සායයි බේෂියර් එකයි පිටින් තාත්තා සුදු යටසාය උඩි මගේ චු එක මිරිකුවා මට කරන්ට් වැදුනා වගේ උනා තාත්තා මාව බලාගෙන මගේ තොල් බෙල්ල කම්පෙති ලෙවකන්න ගමන් බේෂියර් එකේ පටිදෙක උරහිසෙන් පන්නලා පහලට දැම්මා තන පටියෙන් නිදහස් උන තන්දෙක තාත්තගේ පපුවට හිරවෙන්න මං එයාගේ පිටට අත්දෙක දාලා බදා ගත්තා තාත්තා තාම යට කලිසම පිටින් එයාගේ එක මගේ යටි බඩ හරියේ වදිනවා තාත්තා හිගේ හැටියට තන්දෙක මිරිකනවා මං එහෙම ඉන්න ගමන් තාත්තගේ යට කලිසම පාත් කරන්න හැදුවා ඒක එයාට දැනුනා 

" මොකෝ කෙල්ලට හදිස්සිද ඇතුලේ දාගන්න "

" නැ මොකක්ද බැලුවා බඩේ වදින්නේ "

" එහෙනම් මෙන්න බලා ගන්නකෝ වැදුන එක"

තාත්තා යට කලිසම පහලට කරලා කකුල් දෙටකන් පන්නලා අයින් කලා අම්මෝ එකේ සයිස් එක රසිකගේ එකට වඩා ලොකුයි කලුයි නහර මතුවෙලා පෙනවා 

"මෙනොවද ඔච්චර බලන්නේ "

" පාන්දර දැනුනට හරියට දැක්කේ නැනේ "

" රසිකගේ එකට වඩානම් ලොකුයි  "

මං තාත්තගේ  එක අතට අරන් මිරිකලා උඩ හම ඉස්සරහට පස්සට කරද්දි තාත්තා මාව උස්සන් ඇදට ගියා මේ ඇදේදි තමා මං රසික අතින් ගැහැනියක් උනේ ඒ ඇදේදිම අද මං තාතිතා අතින් වෙසියෙක් වෙන්න යන්නේ
මං ඇදේ ඇල වෙලා කකුල් දෙක බාගෙට නවාගෙන කකුල් පළල් කලා තාත්තට වැඩේ කරන්න ලේසි වෙන්න ඒත් එයා පාත් උනේ මගේ පපුවට තන්දෙක මිරික මිරික උරනවා බේෂියර් ඇතුලෙන් පෙනුනට වඩා නිකන් තියෙන කොට තන්දෙක පෙනුමට තියෙනවා එයා පොඩිඑකෙක් වගේ උරනවා මට ඉන්නබැ ඇගම ගිනිගන්නවා වගේ මං අත යටට ගෙනියලා යට සාය උඩින් මගේ චු එක අතගාන්න ගත්තා තාත්තා ඒක දැකලා තන්දෙක අත ඇරලා පහලට ඇවිත් මගේ කකුල් දෙක මැද්දේ ඔලුව ගහ ගත්තා  එයාට ලේසි වෙන්න මං යට සාය උඩට ඉස්සුවා එතකොටත් මගේ ජංගිය ටිකක් තෙමිලා තිබුනේ තාත්ත ඒ තෙමිච්ච හරිය ලෙවකලා ජංගිය ගලවලා කකුල් දෙකෙන් පන්නලා දැම්මා

" ෂා නියමයිනේ කෙල්ල බැ බැ කිව්වට මට දෙන්න මයිල් ටිකක් බාගෙන ඇස්ති වෙලා ඉදලා තියෙන්නේ පන්දර මං ගහන කොට මේකේ මයිල් තිබුනානේ කො⁣යි වෙලාවෙද කැපුවේ "

" එහෙම දේකට නෙවේ නාන්න ගිය වෙලේ නාකන් කැපුවා "

" මං දන්නැද්ද ගෑනුගේ මායම් අද කොහොමහරි මට කියලා ඇරගන්නම තමා ඉදලා තියෙන්නේ "

" කලින් නම් එහෙම හිත්නේ නැ පානාදර ඔයා කරපු එවා නිසා ආයේ කරනින ඇත්නම් කියලා හිතුනා එකයි මයි කපලා ලැස්ති වෙලා හිටියේ ගෑනියෙක් ඇවිස්සඅනාම ඕන දේකට කැමති වෙනවනේ අනෙි දැන්වත් ඕක ඇතුලට දාන්න කෝ "

තාත්තා මගේ කකුල් ඈත් කරලා යෝනි 👄 තොල් මාදින් දිව දාලා හැම දාරයක් උඩම දිව ගෙනයලා ලෙව කැවා එයාගේ රැවුල් කොට වදිනවා මට කෙදිරි ගැවෙනවා දැන් තාත්තා වෙලාව අරන් මට ඉන්න බැරි වෙන්නම දිව දැම්මා මට කොයි වෙලේ වතුරටික යයිද දන්නැ මං තාත්තට ගහන්න කිව්වා එයා අරක අතට අරන් මගේ යෝනි තොල් දෙක මැද්දේ තියලා ඇතුලට තල්ලු කලරලා ගහන්න ගත්තා එහෙම කරගෙන යද්දි මං ඒ සතුට වින්දා මගේ චු පැටියා උදේ ඉදන් ඉල්ලපු දේ එයාට ලැබිලා  එයගේ සතුට මගේ ඇග පණ නැතිකරන් දොරේ ගලලා යනවා මට දැනානා තාත්තට තාම ගියේ නැ තාම ගහනවා මට ගියනිසා තාත්තා ගහන පාරක් ගානේ චක්..චක්..ගාලා සද්දෙත් එනවා එහෙම කරන් යද්දි තාත්තටත් ගියා මගේ එක ඇතුලේ රස්නෙට තාත්තට වතුර යනවා මට දැනුනා එයා පණ නැතුව මගේ පපුව උඩ කඩන් වැටුනා දෙනානටම හොද දාඩිය පාරකුත් දැම්මා

" කෙල්ලට රිදුනද පැටියෝ "

" ඔව් ඉතින් රසිකගේ එකට වඩා ලොකුයි නේ "

" මාත් ගොඩ දවකින් හිර එකකද දැම්මේ ආසාවේ බැ  දැන් අපට දිගටම කරන්න පුළුවන්නේ "

" ඒ උනාට අපි කොහොමද කරන්නේ මටනම් බයයි ආසාවට කැමති උනේ "

" මේ වගේ කවුරුත් නැති වෙලාවට කරපු කාට අහුවෙන්නද "

" මං වෙච්ච කලත් රසික නරති වෙලාවට අතින් කරගත්තේ "

" දැන් එහෙම ඕන නැ මං මේකෙන් හොද සැපක් දෙනානම් "

තාත්තා මට කිස් එකක් දිල ඇදෙන් නැගිටින ගමන් එයාගේ එක මගේ එකෙන් එලියට ගත්තා තාත්තා සරම ඇදන් එයාගේ ඇදුන් ටිකක් එකතු කරන් මගේ කාමරයෙන් එලියට ගියා මං වාඩි වෙලා යට සායෙන් යෝනි තොල්දෙක පිහිදන් ඇදුන් ඇදන් පොඩි වෙච්ච ඇද හදලා මාත් එලියට ආවා

එදා හවස අමිමා ගෙදර එන්න කලින් තාත්තයි මායි ආයෙත් හොදට සතුටු  උනා දෙනානමෙ කැමැත්තෙන් දැනානම් මගේ ඇගටත් ංපණ නැ වගේ

*copied 


තව කතා මෙතනින් කියවන්න .


Comments