Sinhala wal katha - සයුරි අක්ක

 

 sinhala wal katha - සිංහල වැල් කතා 

Sinhala wal katha / සිංහල වැල් කතා / teacher එක්ක / අක්කා එක්ක / සිංහල වල් කතා / හුකන කතා / අම්මයි පුතයි / sinhala  wal katha zone / සිංහල වල් කතා pdf 




Sinhala wal katha -  සයුරි අක්ක

මගේ නම රශ්මික. අද කියන යන කතාව උනේ එහා ගෙදර හිටපු සයුරි අක්කත් එක්ක. ගිය සතියේ සයුරි අක්කා බැන්දා. ඒ නිසා තමයි මේ කතාව කියන්න හිතුනේ.


මගේ උපන් ගම වැලිමඩ. මම පොඩි කාලේ ඉඳලම හිටියේ එහෙ. දන්න කාලේ ඉඳලම ඉතින් එහා ගෙදර සයුරි අක්කලා අපේ පවුලත් එක්ක හරි එකතුයි. මට අවුරුදු 13ක් වගේ වෙනකොට අපේ තාත්තා රට ගියා. ගෙදර ඉතුරු උනේ මමයි අම්මයි විතරයි.


අපේ එහා ගෙදර හිටියේ සයුරි අක්කයි එයාගේ අම්මා, සුමනා ඇන්ටියි විතරයි. සයුරි අක්කාගේ තාත්තා අක්කා පොඩි කාලේම නැතිවෙලා. සයුරි අක්කාගේ අයියා තමයි කොළඹ ගිහින් රස්සාවක් කරලා පවුල බලාගත්තේ. 


අපි දෙගොල්ලෝම එච්චර පෝසත් අය නෙමෙයි. ඒ නිසා අපෙ අම්මයි එහා ගෙදර සුමනා ඇන්ටියි එකතු වෙලා. පොඩි මල් පැල බිස්නස් එකක් කරා. හැම සතියකම ඉරිදට ඒ දෙන්නා මල් පැල ටිකත් අරගෙන පොලට යනවා. ඉතින් ඒ දවසට ඉන්නේ මමයි සයුරි අක්කයි විතරයි.


සයුරි අක්කා  ගැන කිව්වොත් ,  එයා මට වඩා අවුරුදු 5ක් වැඩිමල්. තලෙලු පාට හමක් තියෙන ඇඟ පතත් ගානට තියෙන ලස්සන කෙල්ලෙක්. මම පොඩි කාලේ ඉඳලම දන්න නිසා මගේ අක්කා වගේ තමයි හිටියේ.ඉතින්  හැම ඉරිදාම ාම්මයි සුමනා ඇන්ටියි ටවුමට  යනකොට මම ඉන්නේ සයුරි අක්කත් එක්ක එයාලගේ ගෙදර. 


මුල් කාලේඉතින් ලොකුවට දැනුමක් තිබුනේ නැහැ ඒ දේවල් ගැන. හැබැයි අවුරුද්දක් දෙකක් යද්දි මට සයුරි අක්කවත් පෙනුනේ සාමාන්‍ය කෙල්ලෙක් විදිහටමයි. මුල් කාලේදී මම ජොකෙක්වත් ඇන්දේ නැති තරම්. මොකද එච්චරම සෙක්ස් ගැන උනන්දුවක්වත් දැනුමක්වත් තිබුනේ නැති නිසා. හැබැයි පස්සේ පස්සේ අතේ ගනන්න, වැල් බලන්න වගේ දේවල් දැනගත්ත නිසා ජොක්කු අඳින්න ගත්තා. 


 කොහොමහරි ඔය විදිහට අවුරුදු 2ක් විතර ගියා.  ස්කෝලේ යාලුවෝ ක්ලාස් එකේ යාලුවෝ එහෙම නිසා ඒඑ වෙනකොට මම අමු ඇම්ඩෙක් වෙලා ඉවරයි. හැබැයි මම කුනුහරපයක්වත් දන්නේ නැති ගානට තමයි ගෙදර හිටියේ. 


මම කලින් කිව්වා වගේ මට අවුරුදු 14ක් 15ක් වගේ වෙනකොට මට සයුරි අක්කාවත් පෙනුනේ සාමාන්‍ය කෙල්ලෙක් විදිහට. එයාව හම්බවෙන වෙලාවල් වල එයාගේ ඇඟ දිහා එහෙම බලන්න මම පටන් ගත්තේ ඔය කාලේ තමයි.


කොහොමහරී දවසක් මම සයුරි අක්කලාගේ ගෙදර ඉන්න වෙලාවක සයුරි අක්කා ඇදුම් අදිනවා මම දැක්කා. එයාගේ කාමරේ දොරෙන් ලාවට පෙනුනා. මම ශේප් එකේ දොර ගාවට ගිහින් ටිකක් බලාගෙන හිටියා. සයුරි අක්කා ටිකක් තලෙලුයි. හැබැයි පට්ට කද . තැන දෙක ගොඩක් ලොකුවට නැහැ. හැබැයි එලිලා වැටෙන්නේ නැතුව කෙලින් තිබ්බා. පුක නම් සුපිරියටම තිබ්බා. කොහොමහරි මම දොරෙ අයිනෙන්  හොරෙන් බලාගෙන හිටියා.  ගෙදර දොර ඇරලා තිබ්බේ . කව්රුහරි ආවොත් කියලා මම හෙමිඉට ධෙඔර ගාවට ගිහිල්ලා බලලා ආයේ කාමරේ දොර අයිනට ලං උනා විතරයි සයුරි අක්කත් බත්රුම් එකට යන්න කාමරේ දොරෙන් එලියට ආවා.  අප්පටසිරි ! වැඩේ මාට්ටු. මට කර කියාගන්න දෙයක් නැති උනා. මට ඒ වෙලාවේ වචනක් කියා ගන්නවත් බැරිඋනා . ඒ තිබ්බ බයට. සයුරි අක්කා නාන්න යන්න. එයා තුවාය ඇදගෙන හිටියේ. මට කරගන්න දෙයක් නැති කමට මම ඔලුව පාත් කරගෙන ආපස්සට හැරුනා. 


`මොනාද මෝඩයෝ මේ කරන්නේ?මම ඇඳුම් අඳින දිහා හොරෙන් බලන් හිටියනේද ? ' 


මට කියාගන්න දෙයක් නැතුව මම ඔලුව වැනුවා . 


`හරි දැන් ඉතින් ඔයා මාව දැකලා ඉවරයිනේ, දැන් ඔයත් ඇඳුම් ගලවලා එන්න . අපි දෙන්නා නාමු'  


එක අහපු ගමන් මට පුදුම හිතුනා. හැබැයි ඉතින් පට්ට චාන්ස් එක නේ. මමත් මුකුත් නොදන්න ගානට එයා පිටිපස්සෙන්ම ගියා.


සයුරි අක්කලාගේ ගෙදර ෂවර් එක තිබ්බේ එලියේ තැනක.වටෙන්ම ඉටිකොළ ගහලා. පාරට නම් පෙන්නේ නැහැ. හැබැයි එතන ඉඳලා ගස් අස්සෙන් පාර දිහා බලන්න පුළුවන් 


කොහොමහරි ශවර් එක ගාවට ගියාට පස්සේ මම මගේ ෂර්ට් එකයි කලිසමයි ගැලෙව්වා. ඇඳගෙන හිටපු ජෝකාවත් ගලවලා කුස්සියී තිබ්බ පුටුවක් උඩින් තිබ්බා. මම ෂවර් එක ගාවට යනකොටත් සයුරි අක්කා නානවා. දැන් ඉතින් හංගන්න දෙයක් නැති නිසා මම සයුරි අක්කාගේ පිටිපස්සෙන් ගිහින් එයාව බදා ගත්තා. එහෙම බදා ගන්න කොටම මගේ පයිය සයුරි අක්කාගේ තට්ටම් දෙක මැද්දේ වැදුනා. එකෙන් මගේ පයිය ලීයක් වගේ කෙලින් වුනා. 


මම මගේ අත්දෙක ඉස්සරහට දාලා සයුරි අක්කාගේ තැන දෙක මිරිකන ගමන් උරහිස කිස් කරන්න ගත්තා. සයුරි අක්කාත් දඟල දඟල ටික වෙලාවක් ඉඳලා මගී පැත්ත හැරුනා.


`මුකුත් නොදන්නවා වගේ හිටියට මෙයත් දන්නා දේවල් ' කියලා මගේ දිහා හැරෙන ගමන් කිව්වා. එහෙම කියලා එයා ටිකක් ඉස්සිලා මගේ කම්මුල් දෙකෙන් අල්ලලා තොලක් දැම්මා. ටික වෙලාවක් එහෙම කිස් කරලා ටිකකින් එයා ආයෙත් නාන්න පටන් ගත්තා. ටික වෙලාවක් නාලා ඉවර වෙලා අපි දෙන්නාම ගේ ඇතුලට ගියා.. සයුරි අක්කා මට ඉස්සරහින් ගිහින් ගෙදර දොර වහලා මාවත් එක්කගෙන එයාගේ කාමරේට ගියා. 


කාමරේට ගිය ගමන් අතේ තිබ්බ තුවාය පුටුවක් උඩින් දාලා සයුරි අක්කා ඇවිල්ලා ආයෙත් මට ලිප් කිස් එකක් දෙන්න පටන් ගත්තා . දැන් ඉතින් වැඩේ හරිනේ. මමත්  වටෙන්ම අල්ලාගෙන කිස් කරා. දැන් මට ඉවසිල්ලක් නැහැ සයුරි අක්කාට හුකනකන්. මම කිස් කරන ගමන් සයුරි අක්කත් එක්කම අන්ද ලඟට ලං උනා. ඊටපස්සේ මම කිස් කරන එක නවත්තලා එයත් එක්කම අන්ද උඩට වැටුනා.ටික වෙලාවක් සයුරි අක්කා මගේ මුණ දිහා බලාගෙන ඉඳලා මන් ඉස්සරහ දනිස් දෙකෙන් හිටගත්තා.. ඊටප්පස්සේ මගී පයිය ගාවට ලංවෙලා. එකට කෙල ටිකක් දාලා හොඳට උරන්න ගත්තා. එවෙලේ මම දිව්‍යලෝකේ ගියා වගේ දැනුනේ. 


ටික වෙලාවක් එයාට ඇති වෙනකන්ම මගේ පයිය කටට ගත්තා. ඊටපස්සී ආයෙත් දණිස් දෙකෙන් හිටගෙන ටිකක් ඉස්සරහට ඇවිල්ලා මගේ බද උඩින් වාදී උනා. කිම්බෙ  රස්නෙත් මට අමුත් ආතල් එකක් දුන්නේ.  මම සයුරි අක්කව නැගිට්ටවලා මගී පයිය ගාවට ලං කරා. ඒ එක්කම එයා මගී පයිය උඩින් ගිහින් වාදී උනා. ඊටපස්සේ පයිය කෙලින් කරලා එක හෙමීට කිඹ ඇතුලට ඔබා ගත්තා. . හෙමින් හෙමින් කරගෙන ගියා. කරගෙන යනකොට ටිකෙන් ටික වේගේ වැඩි කරා. හුකන එකේ ආතල් එක වැඩි වෙන්නේ අක්කා කෑගහන සද්දෙත් එක්ක . 


`අහ අහ අහ' ගැන ගමන් මගී පයිය උද හොඳට උද පහල යනවා. . ටික වෙලාවක් යනකොට අක්කා මගී පයිය උඩින් නැගිට්ටා එයාට මහන්දී නිසා.ඊටපස්සේ මම එයාව ඇන්දේ හාන්සි කරලා පුකේ අරින්න පටන් ගත්තා. කලින් වගේමයි අක්කා හෙමිට කෑගහනවා. එයාගේ ඇස දෙකත් බාගෙට ඇරිලා තියන්නේ. එච්චරට එයා ආතල් එකී තමයි හිටියේ.


විනාඩි 30ක් වගේ අපි දෙන්න සෙක්ස් කරා. ඊටපස්සේ මට කැරි පනින්න වගේ ආවා. මම පයිය අක්කගේ පුක ඇතුලෙන් එලියට අරගෙන බද උඩින් තියලා කාරී ටික පිට කරා. අක්කා ඒ ටික අරගෙන මුළු පපුවේම අතුල්ලගත්තා. ඊට පස්සේ අපි දෙන්නම ආයෙත් නාගත්තා. ඊටපස්සේ අම්මලා එනකන්ම , මම අක්කාගෙන් එයාගී යාලුවොගේ කතා  අහගත්තා. 


කොහොමහරි මම ජීවිතේ ලබපු පලවෙනි සෙක්ස අත්දැකීම එදා සයුරි අක්කත් එක්ක ගන්න පුළුවන් උනා . 


තව කතා මෙතනින් කියවන්න.


sinhala wal katha , සිංහල වල් කතා - අලුත්ම සිංහල වල් කතා කියවන්න .හොඳම සිංහල වල් කතා. best sinhala sex stories  ( ඇන්ටි එක්ක, අක්කා එක්ක, පක , හුකන කතා, ) 



Comments