Sinhala wal katha - අමා ( ස්කෝලේ කෙල්ල)

 sinhala wal katha - සිංහල වැල් කතා 

Sinhala wal katha / සිංහල වැල් කතා / teacher එක්ක / අක්කා එක්ක / සිංහල වල් කතා / හුකන කතා / අම්මයි පුතයි / sinhala  wal katha zone / සිංහල වල් කතා pdf 



Sinhala wal katha - අමා ( ස්කෝලේ කෙල්ල)

මගේ නම දිනුක. මේක වෙනකොට මම A / L කරනවා. මම  O / L පාස් වෙලා අලුත් ස්ලෙකට ගියා. මුල් දවස් වල ලොකුවට කාවවත් අඳුනන්නෙ නැහැ. හැබැයි මම ස්කෝලෙට ගිය මුල් දවසෙම එකෙක්ව සෙට් උනා. උගේ නම උශාන්. මට ඒ ස්කෝලේ කාලයක් යනකන්ම යාලුවෙක්ට කියලා හිටියේ උශාන් විතරයි. 


ඉතින් ටික කාලයක් යනකොට උශාන් අපේ සෙක්ශන් එකේම කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු උනා. ඌ ඒක මුලින්ම කිව්වෙත් මට. ඒ කෙල්ලත් පට්ට කෑල්ලක්. නම හන්සිකා කියල. හැමදාම ඉතින් ස්කෝලේ ඇරිලා බස් හෝල්ට් එක ගාවට යනකන් මුන් දෙන්නා ලව් කර කර යනවා. මම උන්ට ඉස්සරහෙන් යන්නෙ තනියම. 


කොහොමහරි උන් දෙන්නා පාරේ ලව් කරන එක උශාන්ලගේ තාත්තා දැනගෙන පොඩි ප්‍රශ්නයක් වෙලා තිබුනා. ඒ නිසා පාරේ වෙනුවට උන් දෙන්නා ස්කෝලේ ඇතුලෙම ලව් කරන්න පටන් ගත්තා. පාරේ වගේ නෙමෙයි නේ ස්කෝලේ ඇතුල. ඒ නිසා උශානුත් කෑල්ලව හම්බවෙන්න ගියේ මාත් එක්ක. හන්සිකාත් ආවේ තනියම නෙමේ. එයා ආවේ අමා කියලා කෙල්ලෙක් එක්ක. අමායි හන්සිකායි හොඳම යාලුවෝ. කොහොමහරි උශානුයි හන්සිකයි ලව් කරනක් මමයි අමායි තමයි ඔත්තු බැලුවේ. 


අමා කියන්නෙත් ලස්සන කෙල්ලෙක්. තලෙලු පාට හමක් තිබ්බ සාමාන්‍ය කෙල්ලෙක් . අරුන් දෙන්නාගේ ලව් එක අතරේ අමා මාත් එක්ක ගොඩක් හිතවත් උනා. අපි දෙන්නා කතා බහ කරන්න එහෙම ගත්තා. හැබැයි ලව් කරෙ නැහැ. ගොඩක් හොඳ යාලුවෝ වගේ හිටියා. උශාන්‍යි හන්සිකායි හම්බෙන හැම දවසෙම උන් දෙන්නා ලව් කරද්දී අමායි මායි එලියට වෙලා කතා කර කර  තමයි ඉන්නේ.


ඔය විදිහට කාලය ක් ගියා. 12 වසර ඉවර වෙනකොටම වගේ ස්කෝලේ අමතර පන්ති පටන් ගත්තා. හවස 1.30 ඉඳලා 3 විතර වෙනකන්. ෛතින් අපි 4 දෙනත් ඒවට හිටියා. මොකද උශාන්ටයි හන්සිකාටයි ලව් කරන්න. 


ඉතින් එක දවසක අමතර පන්තියක් තිබුනා. හැබැයි කනාවට වගේ එදා හිටියේ අපි 4 දෙනා විතරයි. පුරුදු විදිහට අපි ගිහින් ක්ලාස් එකෙන් ඉඳගෙන හිටියා ටීච එනනක්. කොහොමහරි 1.35 ට වගේ ටීච ආවා. 


`පුතේ මට පොඩි හදිස්සියක් . මම පැයකට එලියට ගිහින් එන්නම්. එතකන් මේ ටික බලාගන්න' කියලා පොතක් දීලා ටීච ස්කෝලෙන් එලියට ගියා. අපේ ස්කෝලේ එක සබ්ජෙක්ට් එකක් කරන එකෙක්ට වෙන සෙක්ශන් වලට යන්න තහනම්. ඒක ලමයිටත් ටීචලාටත් එහෙමයි. ඒ නිසා අපි හිටපු බිල්ඩින් එකේ හිටියේ අපි 4 දෙනා විතරයි. 


ටීච ස්කෝලෙන් එලියට යනවාත් එක්කම උශානුයි හන්සිකායි නැගිටලා එහා පැත්තේ ක්ලාස් එකට ගියා ලව් කරන්න. ඉතින් පුරුදු විදිහටම මම අමා එක්ක කතා කර කර හිටියා. ඒකිත් පට්ට කෑල්ලක්. කාලයක් මාත් එක්ක මාව දන්න නිසා හෙනම මාත් එක්ක ෆිට් වෙලා හිටියේ. ඒ නිසා ඕන දෙයක් කරාට අවුලක් නැහැ. ඉතින්  අමා ඉඳගෙන හිටපු පුටුවට එහා පැත්තෙන් පුටුවේ තමයි මම ඉඳගෙන හිටියේ. ඉතින් ඔහොම කතා කරන ගමන් මම නිකමට වගේමාගේ අතින් එහෙම ඇල්ලුවා. ෆිට් එක නිසා අමාත් එහෙම අවුලක් නැහැ. ටික වෙලාවකට පස්සේ මම ඩෙස් එක උසින් ඔලුව තියාගෙන අමා දිහා බලාගෙන හිටියා. ඒකි කියවගෙන කියවගෙන යනවා. මම ඒකිව අවුස්සන්න කියලා හිතාගෙන එකිගේ තනට පොඩි තට්ටුවක් දැම්මා.


`අනේ මේ' කියලා මගේ අතට ගැහුවා.


`ඇයි ' මම ඇහුවා.


`මොක්ද මාව අල්ලන්නේ.'


`ඇයි? එපාද?' මම ඇහුවා.


ඔහොම ටිකක් වෙලා කතා කර කර ඉද්දි මම ආයෙත් මගේ අත අමාගේ තනේ ගැව්වා. හැබැයි මේ වෙලාවේ මම අල්ලගෙනම හිටියා. අත ඇරියේ නැහැ. 


`මොකද අනේ මේ' අමා මගේ දිහා බලන්නෙත් නැතුව ඉස්සරහ බලාගෙනම කිව්වා.

කෙල්ල මේ වගේ වැඩ වලටත් කැමතී කියලා මට තේරුනේ එවෙලේ.


`අම්මො ලොකු' මම කිව්වා.


`ඇයි මීට කලින් දැකලා නැද්ද?' අමා මගේ දිහා බලන ගමන් කිව්වේ.


`කොහෙන් දකින්නද? ඔයාට බැරිද? මම හිනාවෙලා ඇහුවා. 


`මම' අමා පුදුමෙන් වගේ ඇහුවා.


අමා එහෙම අහලා අනිත් පැත්ත හැරෙද්දිම මම අමාගේ අත උස්සලා තන කිස් කරා. මම කිස් කරනවත් එක්කම අමා මාව තල්ලු කරා.


`කවුරුහරි දකී මෝඩයෝ' අමා මට කිව්වේ ටිකක් හෙමින්.


`කවුරු දකින්නද? ' කියලා මම අමාට ලිප් කිඔස් එකක් දීගෙන දීගෙන ගියා.


මම හිතුවට වඩා අමා හරි දක්ශයි. ඒකිත් මගේ මූන දෙපැත්තෙන් අල්ලගෙන හිටියා. ටික වෙලාවක් ලිප් කිස් එක දාගෙන හිටියා. ටිකකට පස්සේ කිස් කරන එක නවත්තලා අමා මගේ ඇස් දෙක දිහා බලාගෙන හිටියා. 


`පොරොන්දු වෙන්න කාටවත් කියන්නෙ නැහැ කියලා' අමා මගේ දිහා බලලා කිව්වා. 


`පිස්සුද' මම එකපාරම කිව්වා. 


ඊටපස්සේ මම පුටුවෙන් නැගිටලා ගිහින් එහා පන්තියට එබුනා. අරුන් දෙන්නාත් ෆුල් ලව් මූඩ් එකේ. මම බිත්තියෙන් ඔලුව දාලා `මචන් අපි අර පැත්තට ගිහින් එන්නම්' කියලා කිව්වා.


එහෙම කියලා මමයි අමායි සෙක්ශන් එකෙන් එලියට ආවා. අපෙ සෙක්ශන් බිල්ඩිමයි එහා පැත්තේ බිල්ඩිමයි පිටිපස්සෙන් තාප්පයක් තියෙනවා. එතන තාප්පෙයි බිල්ඩිමයි අතරේ පොඩි හිඩසක් තියෙනවා. මම අමාවත් එක්කගෙන එතනට ගියා. ඊටපස්සේ එතන තිබ්බ පුටුවලින් මම ඉඳගත්තා. අමා මගේ ඔඩොක්කුවෙන් ඉඳගත්තේ මගේ පැත්තට හැරිලා. ආයෙත් අපි දෙන්නා ලිප් කිස් කරගෙන කරගෙන ගියා. 


ඊටපස්සේ තමයි හොඳම හරිය. ලිප් කිස් එක ඉවර වෙලා මම ආයෙත් අමාගේ පපුව කිස් කරා. අමා ටයි එක ගලවලා. ගවුමේ තිබ්බ බොත්තම් ටිකත් ගැලෙව්වා. ාමා ඇඳගෙන හිටියේ නිල් පාට බ්‍රා එකක්. තලෙලු පාට කුක්කු දෙකට ඒක සුපිරියට ගැලපුනා. මම මගේ අත් දෙක දාලා අමාගේ බ්‍රා එක පිටිපස්සෙන් ගලවලා තන් දෙක උරන්න ගත්තා.  


ඊටපස්සේ අපි දෙන්නාම නැගිට්ටා.

නැගිටලා මම මගේ කලිසම ගලවලා මගේ පයිය එලියට ගත්තා.  විනාඩි 5ක් විතර අමා මගේ පයිය කටට අරගෙන ඉරුවා. මොන උනත් අමාඅ ඒ වැඩේ නම් සුපිරියටම කරා. ඔහොම අපි දෙන්නා විනාඩි 20ක් විතර බිල්ඩිම පිටිපස්සේ ආතල් ගත්තා. උඩ උන් දෙන්නත් ඉන්න නිසා වෙන වෙන මුකුත් නොකර අපි දෙන්නා ආයේ උඩට ගියේ මුකුත් නොවුන ගානට. 


හැබැයි අදටත් අමායි මායි හම්බුනාම හොඳට කතා කරනවා. හැබැයි ඔය සිද්ධිය ගැන නම් කතා කරන්නේ නැහැ.



sinhala wal katha , සිංහල වල් කතා - අලුත්ම සිංහල වල් කතා කියවන්න .හොඳම සිංහල වල් කතා. best sinhala sex stories  ( ඇන්ටි එක්ක, අක්කා එක්ක, පක , හුකන කතා, ) 

Comments