Sinhala wal katha - ශශිකලා ඇන්ටි

 sinhala wal katha - සිංහල වැල් කතා 

Sinhala wal katha / සිංහල වැල් කතා / teacher එක්ක / අක්කා එක්ක / සිංහල වල් කතා / හුකන කතා / අම්මයි පුතයි / sinhala  wal katha zone / සිංහල වල් කතා pdf 



Sinhala wal katha - ශශිකලා ඇන්ටි


මගේ නම නුවන්. මම   A/L කරන කාලේ , මට වඩා අවුරුදු 2ක්  බාල කෙල්ලෙක් සෙට් උනා. නම තරුශි . ටිකක් තලෙලු හමක් තිබුනේ. හැබැයි අමුතු ලස්සනක් තිබුනා. කොහොමහරි  A/L කාලේ මුලදිම අපි දෙන්නා යලු උනා. 
අපි දෙන්නා ගියේ එකම ස්කූල් වෑන් එකේ. ඒනිසා අපි දෙන්නට හම්බෙන එකත් ලොකු ප්‍රශ්නයක් උනේ නැහැ. 

තරුශිගෙයි මගෙ‍යි ලව් එක ගෙවල් වලට නොන්ඩි නොවෙන්න අපි දෙන්නා කරගෙන ගියා. 

තරුශිගේ අම්මා ටිකක් තරුණයි . අවුරුදු 35ක් 40ක් වගේ ඇති . ඔහොම යනකොට මගෙයි තරුශිගෙයි ලව් එක තරුශිගේ අම්මට මාට්ටු වෙලා තිබ්බා. මට බය හිතුනේ මේක අපේ ගෙවල් වලට මාට්ටු වෙලා චොර වෙයි කියලා. කොහොමහරි තරුශි මට කිව්ව විදිහට ඒ ගොල්ලොන්ගේ තාත්තා හෙන කේන්තිකාරයා . 
හැබැයි අම්මා එහෙම නැහැ. ඇන්ටිත් තරුන නිසා තරුශිත් එක්ක යාලුවෙක් වගේ ඉන්නවලු.

මටත් ඒක තේරුනා. මොකද පස්සේ පස්සේ තරුශිගේ අම්මා මාත් එක්ක හිනා වෙන්න එහෙම පටන් ගත්තා.  ඔය විදිහට මාස 2ක් 3ක් යනකොට මම සමහර දවස් වල හවසට තරුශිලගේ ගෙදර යනවා. එහෙම වෙලාවලදී තරුශිගේ අම්මත් එක්ක කතා බහ කරන්න එහෙම පුලුවන් උනා. 

ඇන්ටිගේ නම ශශිකලා. අවුරුදු 39යි. තරුශිලගේ තාත්තත් ටිකක් එක විදිහක කෙනෙක් නිසා ඇන්ටි එච්චර වට පිටවත් එක්ක ආශ්‍රයක් තිබ්බේ නැහැ.  කොහොමහරි මගෙයි තරුශිගෙයි ලව් එකට ඇන්ටිගෙන් අකමැත්තක් තිබුනේ නැහැ. ඇන්ටිත් ශේප් එකේ හිටියා. ඇන්ටිගෙනුත් අකමැත්තක් නැති එකේ මම හැම සතියෙම දවස් 3ක් වත් තරුශිලගේ ගෙදර යන්න පුරුදු උනා. තරුශිගේ තාත්තත් ගොඩක් වෙලාවට වැඩට යන්නේ හවසට . ඒනිසා අවුලක් තිබුනේම නැහැ. 

ඔය විදිහට මම එහෙ යන එක පුරුද්දක් උනා. ඒනිසා තරුශිටත් තරුශිගෙ අම්මාටත් මම එන එක විශේශ දෙයක් උනේ නැහැ. සමහර දවස් වලට මම යනකොට තරුශියි අම්මටි දිය රෙද්ද පිටින් ඉන්නේ. ඒ උනාට මටවත් ඒ දෙන්නාටවත් ඒක අමුතුවට පෙනුනේ නැහැ. 

එක දවසක් මම තරුශිලගේ ගෙදර ගියා. හැබැයි තරුශි ගෙදර හිටියේ නැහැ. ශශිකලා ඇන්ටි විතරයි ගෙදර හිටියේ. මම ඇන්ටිගෙන් තරුශි ගැන ඇහුවා.

`එහා ගෙදර අලුතෙන් ක්ලාස් එකක් පටන් ගත්තා. තරුශිත් ක්ලාස් එකට ගියා පුතේ' ඇන්ටි මට උත්තර දුන්නා.

තරුශිලගේ අල්ලපු ගෙදර අලුතෙන් ගනන් පන්තියක් පටන් අරගෙන . තරුශිත් ඒ ක්ලාස් එකට ගිහින්.

`අහ් එහෙමද? එහෙනම් මම යන්නම් ඇන්ටි . මම හෙට එන්නම්'

`ආපු එකේ තේ එකක් බොමු පුතේ . එන්න' මම ගෙදරින් එලියට එනවත් එක්කම ශශිකලා ඇන්ටි මට කිව්වා.

මමත් ආයෙම ගේ ඇතුලට ගිහින් සාලෙන් ඉඳගෙන ටී වී එක බල බල හිටියා. ටික වෙලාවක් යද්දි ඇන්ටි තේ කෝප්ප දෙකක් අරගෙන සාලෙට ඇවිත් මට එකක් දීලා මම ඉඳගෙන හිටපු සෝෆා එකේම ටිකක් එහාට වෙන්න ඉඳගත්තා. එහෙම ඉඳගෙන අපි දෙන්නා කතා කර කර හිටියා. ඇන්ටිට අවුරුදු 39ක් උනාට රූපෙන් නම් එහෙම කියන්න බැහැ. තරුන විදිහට තමයි එයත් හැසිරුනේ. කොහොමහරි මම යද්දිත් ඇන්ටි ඇඳගෙන හිටියේ නයිටියක් . අපි දෙන්නා කතා කරන අතරේ මම හොරෙන් වගේ ඇන්ටිගේ ඇඟ දිහා බැලුවා. මොකද මට ආයේ මේවගේ චාන්ස් එකක් හම්බවෙන්නේ නැති නිසා. 

තේ එක බීඉලා ඉවර නිසා ඇන්ටි මගේ කෝප්පෙත් අරගෙන කුස්සියට ගියා. මමත් ඒ පිටිපස්සෙන්ම ගියා. ඒ වෙලාවේ ඇන්ටිගේ ඇඟ දැකලා මට අමුතු එකක් ආවේ. පට්ටම කඳක්. මට වසන්න බැරුව ගියා. ඇන්ටි කුස්සියේ ටැප් එක ගාවින් තේ කෝප්ප දෙක තියනවත් එක්කම මම ගිහින් ඇන්ටිගේ ඇඟට හේත්තු උනා. ඊටපස්සේ ඇන්ටිගේ පුක අතගාන්න ගත්තා. ටික වෙලාවක් අතගාලා මගේ නැගලා තිබ්බ පයිය ඇන්ටිගේ පුකේ අතුල්ලන ගමන් අත් දෙකෙන් කිම්බ ඇතිල්ලුවා. හැබැයි මේ ඔක්කොම කරනකන් ඇන්ටිත් ආතල් එකේ හිටියා. 

ටික වෙලාවකට පස්සේ ඇන්ටි මාවත් එක්කගෙන කාමරේකට ගිහින් ඇඳගෙන හිටපු නයිටිය ගලවලා මගේ ගාවට ආවා. මම ත් ඇඳගෙන හිටපු කලිසමයි ශර්ට් එකයි ගලවලා පැත්තකින් තිබ්බා. ඊටපස්සේ ඇන්ටිව ඩොගි ස්ටයිල් එකට ඇඳ උඩ තියලා මගේ පයිය අරගෙන ඇන්ටිට පුකේ ඇරගෙන ඇරගෙන ගියා. ඇන්ටිත් ඉස්සරහට පස්සට වෙවී වැඩේ ලේසි කරා. මමත් අත් දෙකෙන් තන් දෙක මිරිකන ගමන් පුලුවන් වේගෙන් හුකාගෙන හුකාගෙන ගියා. 

ටික වෙලාවකට පස්සේ වැඩේ නවත්තලා ඇන්ටි ඇඳේ දිගා උනා. ඊටපස්සේ එයා මගේ පයිය අතින් අලගෙන කෙල ටිකක් ගාලා කිම්බට බස්ස ගත්තා. ඉස්සල්ලා වගේම මම පුලුවන් වේගෙන් වැඩේ කරා.
 
විනාඩි 45ක් විතර අපි දෙන්නාට සැපක් ගන්න වෙලාව සෙට් උනා. එහාගෙදර තිබ ක්ලාස් එක ඉවර වෙන සද්දේ ඇහිච්ච නිසා අපි දෙන්නා ටක් ගාලා නැගිටලා ඇඳුම් ටික ඇඳගෙන තරුශි එනකන් සාලෙට වෙලා හිටියේ මුකුත් නොවුන ගානට. 

එදායින් පස්සෙත් ඇන්ටියි මායි අතරේ හොඳ හොඳ සෙල්ලම් ටිකක් උනා. කොහොමහරි කිහිප සැරයක්ම ඇන්ටි යි මායි ඒ ගොල්ලොන්ගේ ගෙදරම ආතල් ගත්තා.


Comments