සුනේත්‍රා ඇන්ටි



මගේ නම දිලින. මගේ වයස අවුරුදු 18 යි.  මේ කතාව උනේ මමයි මගේ යාලුවගේ අම්මයි අතරේ මීට අවුරූද්දකට වගේ කලින්.  එයාගේ නම සුනේත්‍රා. 


මම ස්කෝලේ ගියේ ගම්පහ තිබ්බ ප්‍රසිද්ධ ස්කෝලෙකට. මගෙ යාලුවත් ගියේ අපේ ස්කෝලෙ ගාව තිබ්බ වෙන ස්කෝලෙකට. හැබැයි අපි දෙන්නා පන්ති සහ අනිත් වැඩ ඔක්කොම කරේ එකටම. මොකද මට ආශ්‍රය කරන්න වෙන යාලුවෝ හිටියේ නැහැ. 


අපේ අම්මායි තාත්තයි දෙන්නාම 8 - 5  රස්සාවල් තමයි කරේ. ඒ දෙන්නාත් මාත් එක්කම උදේට ගෙදරින් පිටවෙනවා. ආයේ එන්නේ හවස 6 ට වගේ. ෛතින් ඒ දෙන්නා එනකන් සමහර දවස් වල මම ගෙදරට වෙලා හොඳ නින්දක් දානවා. සමහර දවස් වල පන්ති.  


ඒත් මගේ යාලුවගේ ගෙදර. ඒ කියන්නේ චානුකලගේ ගෙදර තාත්තා විතරයි වැඩට ගියේ. අම්මා ගෙදර ට වෙලා තමයි හිටියේ. ඒ නිසා මම ගොඩක් වෙලාවට හවසට චනුකලගේ ගෙදර යනවා. ඒක පුරුද්දක් වෙලා තිබුනේ. ඒ නිසා මම චානුකලගේ ගෙදර යන එක ලොකු දෙයක් නෙමෙයි.


ඔය වගේ මම ස්කෝලෙ යන්නේ නැති සමහර දවස් වලත් මම චානුකලාගේ ගෙදර යනවා. සුනේත්‍රා නැන්දාත් ඉන්න නිසා. 


ඕනම ලමයෙක් කොච්චර හොඳ උනත් ඉතින් ලොකු වෙනකොට ටිකක් වල් කමක් එනවානේ. ඒක සමාන්‍යයි. මටත් එහෙම තමයි. පොඩි කාලෙදි සුනේත්‍රා නැන්දාව දැක්ක විදිහට නෙමෙයි ලොකු වෙනකොට දැක්කේ. ඉතින් අර කලින් කිව්වා වගේ ස්කෝලේ ගියේ නැති දවස් වලට මම චානුකලගේ ගෙදර ගියේ සුනේත්‍රා නැන්දාව බලන්න.


ඔය විදිහට කාලයක් යද්දී ඇත්තටම සුනේත්‍රා නැන්දා මාත් එක්ක සුපිරියටම ෆිට් උනා. මෙච්චර කල් සාමාන්‍ය විදිහට ආශ්‍රය කරාට පස්සේ පස්සේ අපි දෙන්නා පව්ද්ගලික දේවල් පවා කතා කරා. මට අම්මලාට කියන්න බැරි දේවල් සුනේත්‍රා ඇන්ටිගෙන් අහලා තමයි කරගත්තේ.  


ඔය වගේ කතා කරගෙන යද්දි තමයි මාත් දැනගත්තේ ඇන්ටිත් ස්කෝලේ යන කාලේ හොඳ බඩුවක් කියලා. ඇන්ටි මට ඒ විස්තර  කියන්න කලින් මට නිකමට වගේ ඕක හිතුනා. මොකද අවුරුදු 41 ක් උනාට තාම කෑල්ල වගේ. ගෙදරට උනත් අඳින්නේ කොට ඇඳුම් . 


හැබැයි ඉතින් නිතර නිතර එහෙ යන්න තියා ගත්තොත් වැඩේ නෝන්ඩිනේ. ඒනිසා මාසෙට දවසක් දෙකක් විතර සුනේත්‍රා ඇන්ටිව හම්බවෙන්න ගියා. 


කොහොමහරි මේ සිද්ධිය වෙද්දි මම එහෙ යන්න පටන් අරගෙන මාස 7 ක් විතර ඇති. දැන් ඉතින් අපි දෙන්නට දෙන්නා පුරුදු නිසා ලැජ්ජාවක් කියලා දෙයක් තිබ්බේ නැහැ.  සමහර දවස් වලට සුනේත්‍රා නැන්දා දිය රෙද්දක් ඇඳගෙන නාන්නෙත් මාත් එක්ක කතා කර කර. 


කොච්චර ලං වෙලා කතා කරත් ඇන්ටිත් එක්ක හුකන්න අවස්තාවක් ලැබෙයි කියලා මම හිතුවේ නැහැ. හැබැයි ඇඟ අල්ලන්න තිබ්බා නම් කියලා පොඩි ආසාවක් නම් මගේ හිතේ තිබුනා. 


කොහොමහරි දවසක් මම ස්කෝලෙ කට් කරලා ගෙදර හිටියා. ඒ මොකටද කියලා ඕගොල්ලෝ දන්නවන්නේ. ඉතින් එදාත් මම උදේ 9 ට වගේ සුනේත්‍රා ඇන්ටිව බලන්න ගියා. මම යනකොට එයා වැඩ ටික ඉවර කරලා නාන්න පටන් අරගෙන. මම ගේ ඇතුලට යනකොටම  ගේ පිටිපස්සේ ලිඳ ගාවින් සද්දේ ආවා.  හැමදාම වගේ සුනේත්‍රා ඇන්ටි කුස්සිය පිටිපස්සේ තිබ්බ ලිඳෙන් නා න ගමන් හිටියේ.  වෙනදා වගේම ඉතින් මාත් ඒ ගාවට ගිහින් හිටියා. වතුර නිසා දිය රෙද්ද ඇඟට ඇලිලා තිබුනේ. සුනේත්‍රා ඇන්ටිගේ තට්ටම් දෙකයි තන් දෙකයි සුපිරියට පෙනුනා. මම ශේප් එකේ ඒ දිහා බලාගෙන හිටියේ මගේ පයිය අතගාන ගමන්. 


ටිකක් වෙලා යද්දි මගේ හිතේ තිබ්බ ආසව වැඩි උනා. 


`මමත් එන්නද නාන්න.' කියලා මම සුනේත්‍රා ඇන්ටිගෙන් ඇහුවා.


`ආ හ් ' පුදුමෙන් වගේ මගේ දිහා බලලා ඇහුවා.


`එන්නද' මම ආයෙත් ඇහුවා.


`එන්න එන්න , හැබැයි මගේ පිටත් ටිකක් අතුල්ලන්න ඕනේ' 


`හා ' කියලා මම මගේ යට කලිසම විතරක් ඇඳෙගෙන ඉතුරු සේරම ගලවලා ලැග තිබ්බ වැලකින් දැම්මා. ලිඳ වටේටම තාප්ප ගහලා තිබුනේ . ඉඩම ඇතුලේ වෙන දේවල් ඉඩමෙන් එලිය ඉන්න කෙනෙකුට පේන්නේ නැහැ. ඒ හින්දා මමත් දෙපාරක් නොහිතා මගේ ඇඳුම් ගැලෙව්වා.


මම ජොකා පිටින් ගිහින් ශවර් එකට ඇඟ අල්ලලා ඇඟ හෝදගත්තා. 


`ාඅ මගේ පිට අතුල්ලන්න' මගේ අතට සබන් කැටයක් දීලා සුනේත්‍රා ඇන්ටි කිව්වා. 


මම සබන් කෑල්ල අරගෙන සුනේත්‍රා නැන්දාගේ පිටිපස්සේන් හිටගෙන ඇග අතුල්ලන්න ගත්තා. මම පිට අතුල්ලන ගමන් මගේ පයිය නැන්දාගේ පුකේ දෙතුන් පාරක්ම ඇතිල්ලුවා. ඒක එයාට තේරෙන්න ඇති.


`මෙන්න මේකෙන් හොඳට අතුල්ලන්න අනේ' කියලා එතන තිබ්බ ලනු කැරැල්ලක් මට දීලා ඇඳන් හිටපු දිය රෙද්ද ගලවලා දැම්මා.


අම්බෝ ! සුපිරි කඳක්. ඒක දැකලා මගේ පයිය යකඩයක් වගේ උනා. පිට අතුල්ලන එක පැත්තකින් තියලා මම මගේ ජොකා ගලවලා වැලකින් දැම්මා. එයාට හෙලුවෙන් ඉන්න පුලුවන්නම් අයෙ මම මොන්වා හංගන්නද?. ජොකාව වැලෙන් දාලා ඇවිල්ලා එයාගේ උරහිස් දෙකෙන් අල්ලලා එයාගේ මූන මගේ පැත්තට හැරෙව්වා.


ඇන්ටිගේ කලගෙඩි වගේ තන්දෙක මම අත්දෙකෙන් අල්ලලා මිරිකුවා. ඒ එක්කම ඇන්ටි එයාගේ දකුනු අතෙන් මගේ පයිය අල්ලලා පද්දන්න ගත්තා. එහෙම මගේ පයිය අල්ලනවාත් එක්කම ඇන්ටි මගේ මූන දිහා බැලුවා. මම මගේ අත් දෙකෙන් මූන අල්ලලා එයාගේ තොල් දෙක උරාගෙන උරාගෙන ගියා. 


ටික වෙලාවකට පස්සේ ඇන්ටි මාවත් ඇදගෙන ගේ ඇතුලට ගියා. ගිහින් කුස්සිය ගාව තිබ්බ කාමරේක මෙට්ටෙට මාව තල්ලු කරා. මාව තල්ලු කරලා මගෙ පයිය උරන්න ගත්තා. ඇන්ටිට නම් ඒ වැඩේ හොඳට පුරුදු ඇති කියලා මට වැඩේ කරද්දිම තේරුනා.


කොහොමහරි කටට අරගෙන්න ඉවර උනාට පස්සේ මම එයාව  doggy ස්ටයිල් එකට තියලා  මගේ පයිය අරගෙන පුකට එබුවා. 


`ගහන්න මගේ මැනික හොඳට ගහන්න; ග ගා ඇන්ටි කෑ ගහන්න පටන් ගත්තා. මමත් හුකන එකේ තිබ්බ ආතල් එක නිසා ම වේගෙන් වේගෙන් වැඩේ කරගෙන කරගෙන ගියා. 


මගේ පයියෙන් කැරි පනින්න ලං  වෙනකන්ම මම ඇන්ටිට පුකේ ඇරියා.


ඊටපස්සේ මගේ කැරි ටික අරගෙන ඇන්ටිගේ ඇඟට දාලා හොඳ මසාජ් එකක් දුන්නා. 


ඔක්කොම ඉවර වෙලා අපි දෙන්නා නාගෙන ගේ ඇථුලට ආවා. 


තව කතා මෙතනින් කියවන්න

Comments