දිලිනි පුංචි






මගේ නම අසිත. අවුරුදු 19යි . මේ කතාව සිද්ධ උනේ මමයි අපෙ පුන්චියි අතරේ. ඒක වුන විදිහ තමයි මේ. 

අපේ පුන්චිගේ නම දිලිනි. අවුරුදු 39 යි.  ලමයි දෙන්නෙක් ඉන්නවා. මන් පුන්චිව දන්න කාලේ ඉඳලම එක විදිහමයි. හම සුදුයි. ඇඟ පතත් සුපිරියට තියාගෙන ඉන්නවා. 

අපේ බාප්පා 8 - 5 ජොබ් එකක් කරේ . ඒනිසා මෑන් උදෙන්ම වැඩට යනවා. ගොඩක් වෙලාවට පුන්චි ලමයි දෙන්නාත් එක්ක එයාලාගේ අම්මලාගේ ගෙදර යනවා. එහෙමත් දවසක තමයි ගෙදර නැවතෙන්නේ. හැබැයි ලමයි දෙන්නා නම් එහෙ නතර වෙලාමයි හිටියේ. එතකොට සමහර දවස් වලට පුන්චි ගෙදර තනියම.  ඊට උඩ ගෙදර ඉන්නේ අපෙ ලොකු නැන්දලා . ඒනිසා බයක් නැතුව බාප්පත් වැඩට යනවා. මටත් කාලෙක ඉඳලා පුන්චිගේ ඇඟ අල්ලන්න ආසාවක් තිබුනා. ඒත් අවුලක් යයි කියලා හිතේ තද කරගෙන නිකන්  හිටියා.

ඒත් කොහොමහරි දවසක් මට වාසනාව පෑදුනා. ඒක උනේ මෙහෙමයි. මාසෙකට  සැරයක් වගේ අපෙ අම්මලා ගෙදරට ඔන කරන බඩු ගන්න ටවුමට යනවා. කොහොමත් ඉතින් ඒ ගොල්ලොන්ට පැය 2 කට වඩාන්ම් අනිවාරෙන්ම යනවා   ඒ ගොල්ලෝ එනකන් මම ඉන්නේ අපෙ ලොකු නැන්දලාගේ ගෙදර. හැබැයි මම මේ කියන දවසේ මම නැන්දලාගේ ගෙදර යනකොට ඒ දෙන්නත් ටවුමට යන්න ලෑස්තිය. 

`අපිත් මේ ටවුන් එකට යන්න කියලා, ඔයා පුන්චිලගේ ගෙදරින් ඉන්න. පුන්චිත් තනියමනේ ඉන්නේ' මම එනවා දැකලා නැන්දා කිව්වා. 

ඒ කියනවත් එක්කම ඒ නැන්දායි මාමයි බයිසිකලේ නැගලා පිටත් වුනා. මම ඉතින් පුන්චිලාගේ ගෙදර ට ගියා. දොර ඇරලා . මම `පුන්චියි පුන්චියි ' කියලා අඬගහන ගමන් ගේ ඇතුලට ගියා.

සද්දයක් නැහැ. මම සාලේ ලඟ තිබ්බ කාමරයට එබිලා  බැලුවා.
අම්මටසිරි ! පුන්චි සුදු පාට ගවුමක් ඇඳගෙන ඇඳේ  නිදි. 
ගව්ම ඉස්සිලා කකුල් දෙක අස්සෙන් කිම්බත් පේනවා. මගේ පයියත් නැගලා .මම ටිකක් වෙලා බලාගෙන ඉඳලා සද්ද නොකර අයේ දොර ගාවට ගිහින් හයියෙන් `පුන්චියි'  කියලා කතා කරා. ඒ පාර පුන්චි  ඇහැරිලා ආවා. ඇවිල්ලා `එන්න පුතේ' කියලා මට කතා කරා. 

`මට ටිකක් නින්ද ගියා පුතේ , කෝ නැන්දලා' පුන්චි මගෙන් ඇහුවා.

`එයාලත් ටවුමට ගියා. මට කිව්වා පුන්චි ඉන්නවා කියලා. එකයි මන් ආවෙ' කියලා මම උත්තර දුන්නා.

ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර තනියම ඉන්න නිසා පුන්චි ඇඳුම් ඇන්ඳේ කොටට. ඒක එයාට එච්චරම අවුලක් නැහැ. ඒ වෙලාවේ ඇඳගෙන හිටපු ගවුමත් දනිස් දෙකෙන් සෑහෙන උඩින් තමයි තිබුනේ.

`අපි තේ එකක් බීලා ඉමු' කියලා පුන්චි කුස්සිය පැත්තට ගියා. එයාගේ කිම්බ දැක්ක වෙලේ ඉඳන් මගේ පයිය නැගලා . මම වැඩිය ඇවිදින්න ගියෙ නැත්තෙ පයිය නැගපු එක කලිසමෙන් පේන නිසා.

කොහොමහරි පුන්චි කුස්සියට ගියාට පස්සේ `එන්න පුතේ කියලා මට කතා කරා' 

මම ත් කුස්සියට ගිහින් තිබ්බ පුටුවකින් වාඩි උනා. පුන්චි එයාගේ වැඩ කරන ගමන් මට තේ එකකුත් හදලා දුන්නා. එයා වැඩ කරේ   මාත් එක්කත කතා කරන ගමනුයි. ටිකක් වෙලා යද්දි එයාගේ වැඩ ටික ඉවර උනා.  තිබ්බ මහන්සියටත් එක්ක කුස්සියේ තිබ්බ පුටුවක් අරගෙන ඇවිත් මට ටිකක් ඉස්සරහින් වාඩි වුනා. 

පුටුවෙන් වාඩි වෙලා ඉද්දි තමයි මම දැක්කේ මෙයා තාම පෑන්ටියක් ඇඳලා නැහැ කියලා. කකුල් දෙක දෙපැත්තට උනා විතරයි පුන්චිගේ කිම්බ එලියේ. පුන්චිට ඒක එච්චරම ලොකුවට දැනෙන්නේ නැහැ. එයා ඒකට පුරුදු වෙලා. ඒත් මගේ පයිය නම් නැගලම තමයි තිබුනේ.  

ටික වෙලාවකට පස්සේ පුන්චි, කුස්සියේ දොරට ටිකක් එහයින් තිබ්බ ලිඳ ලඳට ගියේ රෙදි හෝදන්නයි . පොඩි බන්කුවක ඉඳගෙන තමයි පුන්චි රෙදි හේදුවේ . මම එතනට ගියෙ නැති උනාට මම හිටපු තැනයි පුන්චි හිටපු තැනයි අතරේ ලොකු දුරක් තිබ්බේ නැහැ. 


කොහොමහරි රෙදි ටික හෝදන්න එච්චර වෙලා ගියේ නැහැ . විනාඩි 15ක් වගේ යන්න ඇති.  ඊට පස්සේ පුන්චි ඉඳගෙන හිටපු බන්කුවෙන් නැගිටලා හෝදපු රෙදි ටික වේලෙන්න දාලා ආවා. ඇවිත් මට ඉස්සරහින් තිබ්බ ටැප් එකෙන් ත් දෙක එහෙම හොදගත්තා.  රෙදි හෝදනකොට ඇඳුමට වතුර විසික් වෙලා ඒ නිසා ඇඳුම ඇඟට ඇලිලා තිබුනේ. කොටින්ම පුකේ තට්ටම් දෙක පවා සුපිරියට පෙනුනා. මේ ඔක්කොම පුන්චි අත් හෝදද්දී මට හොඳට පෙනුනා. මම ඒ දිහා බලාගෙන හිටියේ මගේ පයිය අතගාන ගමන්.  

ඊටපස්සේ ගෑනි ලඟ තිබ්බ පිහියක් අරගෙන බෝන්චි ටිකක් සුද්ද කරන්න ගත්තේ හිටගෙනමයි.  මමත් නිකන් ඉන්න එකේ පොල් ටිකක් එහෙම ගාලා දෙන්න කියලා නැගිට්ටා . නැගිටලා තිබ්බ පොල් බෑයකුත් අරගෙන  හිරමනේ ලඟට ගිහින් පොල් ගාන්න ගත්තා. මන් ලඟම හිටගෙනම  තමයි පූන්චිත් බෝන්චි ටික සුද්ද කරේ. 

මන් පොල් ගාලා ඉවර වෙනවත් එක්කම වගේ පට්ට වැඩක් සිද්ද උනේ . මන් පොල් ටික ගාලා ඉවර වෙලා 
මම හිටපු  පුටුවට යන්න හැරුනා විතරයි. පුන්චිත් ඒ එක්ක්ම පොල් තෙල් බෝතලය්ක් අතේ තියාගෙන හැරුනා. ලිපේ තිබ්බ තාච්චියට දාන්න තමයි පොල් තෙල් බෝතලේ අරගෙන තිබුනේ. කොහොමහරි මගේ ඇඟේ පුන්චිගේ අත වැදිලා , අතේ තිබ්බ පොල් තෙල් බෝතලෙන් ටිකක් මගේ ඇග පුරාම හැලුනා. ඒ වෙලාවේ සෙක්ස් කිරිලි කෙසේ වෙතත් මට මලපැන්නා. ඇයි යකෝ මගේ ඇඳුම පුරාම තෙල් හැලිලා. 

`අනේ සොරි පුතේ , මම දැක්කෙත් නැහැ නේ.' කියලා පුන්චි මට කිව්වා. 

`ඒකනේ මම දැක්කෙත් නැහැ, ශික්' 

`මම කියන්නද , ඔය ඇඳුම් දෙක දෙන්න, මන් ටක් ගාලා හෝදලා දෙන්නම් වේලුනාට පස්සේ අඳින්න පුලුවන්නේ'

`වේලෙනකන් මම ඉන්නෙ කොහොමද?' මම පුන්චිගෙන් ඇහුවා.

`බාප්පගේ සරමක් දෙන්නම් , ඒක ඇඳගෙන ඉන්න' උන දේ ගැන හිත ගන්න බැරුව වගේ පුන්චි මට කිව්වා. 

`බාත් රූම් එකෙන් ඇඟ හෝදගන්න . එතකොට හරිනේ' කියලා පුන්චි මාව බාත් රූම් එක ලඟට එක්කන් ගියා.

පුන්චිලගේ ගෙදර බාත් රූම් දෙකක් තිබුනා. එකක් එලියේ . අමිත් එක ඒ ගොල්ලොන්ගෙ කාමරේ ඇතුලේ.  පුන්චි මට ඇඟ හෝදගන්න කියලා කිව්වේ කාමරේ තිබ්බ බාත් රූම් එක පෙන්නලා. මම ඒකට කලින් ගිහින් තිබ්බෙ නැහැ. ඒකට යනකොටයි දැක්කේ ඒ බාත් රූම් එකට දොරක් දාලා නැහැ කියලා. ඒ වෙනුවට තිබුනේ දොර රෙද්දක්. 

`මේක ඇතුලට ගිහින් මට ඇඳුම් ටික ගලවලා දීලා ඔයා නා ගන්න' පුන්චි දොර රෙද්ද ඈත් කරලා මට බාත් රූම් එකට යන්න දීලා කිව්වා. මම ඒක ඇතුලට ගිහින් මගේ ශර්ට් එකයි කලිසමයි ගලවලා දුන්නා. 

`ඔයා නා ගන්න, මම මේක හෝදලා දාන්නම්' කියලා, පුන්චි  මගේ රෙදි ටික හෝදන්න ලිඳ ලඟට ගියා. 

මමත් ඉතින් ශවර් එක ඇරලා ජොකා පිටින් නාන්න පටන් ගත්තා. ඔහොම ටිකක් වෙලා මම නනා ඉන්නකොට එකපාරම පුන්චි ඔලුව දාලා `පුතේ ඕකත් ගලවලා දෙන්න. හෝදන්න' කියලා කිව්වා. 

කොච්චර උනත් පුන්චිනේ. ඒනිසා `නෑ පුන්චි මේක අවුලක් නැහැ' කියලා මම කිව්වා . 

`ඔන්න ඕක ගලවලා දෙන්න. අපි නොදැකපු දේවල් ‍යැ' කියලා පුන්චි කිව්වා. ඒ කතාවටනම් මට ලැජ්ජාවේ බැහැ. මම ඔලුව පහත් කරගෙන හිටියා.

`ඕක ගලවලා දෙන්න මම හොදලා දාන්නම්' පුන්චි අයේමත් කිව්වා. 

කතාව ඇත්ත . අපිව පොඩි කාලේ බැලුවේ මේ ගොල්ලෝ. මේ අයගෙන් ආයේ මොනවා හන්ගන්නද කියලා මම මගේ ජොකා ගලවලා දුන්නා. ටික වෙලාවකින් මම නාලා ඉවර වුනා විතරයි පුන්චිත් බාත් රුම් එක ඇතුලට ඇවිත් ඇඳගෙන හිටපු ගවුම ගැලෙව්වා.

මට හිතා ගන්න බැහැ. මොකද්ද මේ උනේ කියලා. මම පුදුමෙන් වගේ පුන්චිගේ මූන දිහා බලන් හිටියා. 

`ඇයි පුදුම වෙලා . ඔයා නාන්න.'

`පුන්චි ඇයි මේ?, කවුරුහරි ආවොත්?' 

`කවුරු එන්නද අනේ, එන්න අපි නාගමු' 

`අවුලක් නැද්ද?'

`මොනාද මේ කියවන්නේ?  මේ මගේ පිටේ සබන් ටිකක් ගාන්න ඇවිල්ලා' සබන් කෑලක් මගේ අතට දීලා පුන්චි කිව්වා. 

මටත් හම්බවෙච්ච චන්ස් එකනේ කියල මමත් සබන් ගාන්න පටන් ගත්තා.  සබන් ගාන අතරේ දෙතුන් පාරක්ම මගේ පයිය පුන්චිගේ පුකේ ඇතිල්ලුනා. ඒත් එයාට ඒ ගැන ගානක් නැහැ. ඒ නිසා මම හිතලම කීපසැරයක් පයිය  තට්ටම් වල වැද්දුවා.  සබන් ගාලා ඉවර උනාට පස්සේ පුන්චි මගේ ඉස්සරහ දන ගහගෙන පයිය කටට ගන්න පටන් ගත්තා. ඒක පටම ආතල් එකක් . කොහ්හොමත් ඉතින් පුන්චිට අත්දැකීම් තියන නිසා වෙන්න ඇතී කටට ගන්න එක සුපිරියටම කරා.

ටිකක් වෙලා කටට අරගෙන පස්සේ අපි දෙන්නාම ඇගවල් හෝදගෙන කෙලින්ම ගියේ ඇඳට. පුන්චි මාව මෙට්ටෙට තල්ලු කරපු විදිහෙන්ම මට තේරුනා ගෑනි ඉන්නේ තද මෝලෙන් කියලා. 
මාව මෙට්ටෙත් තල්ලු කරාට පස්සේ මගේ පයියේ කෙල ටිකක් ගාලා පුන්චි ඒක උඩ ඉඳගත්තා. දැන් මගේ පයිය පුන්චිගේ කිම්බ ඇතුලේ .  

පයිය කිම්බ් ඇතුලට යනවත් එක්කම `ආආආහ්හ් ආහාආහ්' කියලා පුන්චි මුම්මුනන්න ගත්තා. කෑ නොගැහැව්වාට   හුකද්දි එන ආතල් එක මටත් සුපිරියටම දැනෙනෙවා. දැන් පුන්චිගේ වේගය වැඩී. හයියෙන් මගේ පයිය බස්ස ගන්නවා. 

කොහොමහරි ටික වෙලාවකට පස්සේ ගෑනිට මහන්සියි නිසා ඇඳේ ඇලවුනා. ඊට පස්සේ මගේ දිහා බලලා `දැන් ඔයාගේ වාරේ' කියලා කිව්වා.

මම ඇඳෙ දනගහගෙන පුන්චිගේ පුකට මගේ පයිය බස්සලා හුකන්න පටන් ගත්තා. වැඩේ සුපිරියි. ගෑනිත් මට ෆුල් සපොර්ට්. මාත් පුලුවන් තරම් හයියෙන් හුකන්න පටන් ගත්තා. පුන්චිගේ සද්දෙත් ටිකක් වැඩි කොහොමහරි ඔය විධිහට පෑය 1.30ක් වගේ අපි දෙන්නා හුකන්න ඇති. 

වැඩේ ඉවර උනේ අපි දෙන්නටම මහන්සි වැඩි කමට. වැඩේ නවත්තන්වත් එක්කම මගේ පයියෙන් බඩු පනින්න ගත්තා. 

`මගේ බඩු එනවා.'

`මගේ ඇඟ උඩ්ට දාන්න, ඇඟ පුරාම දාන්න' කියලා පුන්චි මගේ පයිය අරගෙන බඩ උඩින් තියා ගත්තා. ඊට පස්සේ මගේ උනු උනු බඩු ලෝඩ් එකම එයගේ බඩෙයි තන් දෙක පුරාමයි විසිරෙව්වා. 


වැඩේ ඉවරයි. කැරි ටික ගියාත් එක්කම මගේ ඇඟටත් පන නැහැ. ඒ නිසා තව ටිකක් වෙලා ඇඳට වෙල ඉඳලා අපි දෙන්නාම ආයේ නාගෙන ඇඳුම් ටික ඇඳ ගත්තා.

එදා ඒ විදිහට මට පුන්චිට හුකන්න පුලුඅන් උනේ නොහිතපු විදිහටයි. ඒකෙන් අපි දෙන්නාම පුදුම ආතල් එකක් ගත්තා. 
එදායින් පස්සේ ආයේ අපි දෙන්නාට චාන්ස් එකක් හම්බුනේ නම් නැහැ. ඒ වුනත් මේක අපි දෙන්නාගේ රහසක් විදිහටම තියාගන්න අපි දෙන්නා හිතා ගත්තා.



sinhala wal katha , සිංහල වල් කතා - අලුත්ම සිංහල වල් කතා කියවන්න .හොඳම සිංහල වල් කතා. best sinhala sex stories 

Comments